tonight

Jag tänker på dig hela tiden.
Jag saknar dig mer och mer för
var dag som går. Du är min stjärna.
Denny Denny Denny Denny <3


Hej. blev ingen skola för mig idag, eller jo lite.. på sätt och vis. Klockan nio körde mamma mig till gymnasieskolan och där mötte Alexandra och Jennifer upp mig så tog jag cykeln och cyklade ut till min lilla skola. Där träffade jag mina stylister, ME LIKE! Det var kul att träffa alla igen eftersom jag vart sjuk och legat hemma i hundra år nu. Va med de ett tag och satt och snackade, inte så mycket som hänt men en del, hehe (a)..

Sen cyklade jag tillbaka till mina bästa flickors skola och träffade Julia, de hade egentligen teckenspråk men hon mådde dåligt så hon kom ut. Så satte vi oss vid blåa stolarna eller vad man ska kalla det, vi snackade och spelade kort. Mysigt. Sen kom Jennifer, Malin och Alexandra och Therese upp till oss, så gick de och åt. Då gick jag och mötte Nattan så hängde hon med oss. När de hade ätit klart så satte vi oss bid B-stolarna igen och chillade, jäwh!

Nu har de börjat sin lektion, de har matte och jag gillar matte. men inte min matte :(. BLÄÄ!!! Nu ska jag sluta blogga och ska gå och sätta mig och störa de cola barn och fritid-folket som låtsas vara smarta, ska störa dem så de inte kan jobba, jag är cool =).

Idag är det äntligen fredag och det är tjoohoo säger jag bara. Ikväll ska bli bäst. HIPPIE HIPPIE HIPPIE, tagga girls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0