tillochfrån

Vissa dagar känns bara så... tunga

Idag var det skola som vanligt. Onsdag och det gillar vi (y). Styling och daturkunskap.

Förlåt om jag inte bloggat så mycket på de senaste dagarna men jag ska vara ärlig och det har inte funkat förrän idag ;o. Det har inte gått att logga in på bloggen, jag blev ledsen :$

Tog 351an idag så då slapp jag stå på stationen och vänta i tjugo minuter, men fick gå från netto.. suck :$ haha men en liten promenad på morgonen skadar la inte? Eller jo.. det gör det fan i detta kalla vädret. Usch, nu kommer det snart snö känner jag på mig, det var is på vattenpölarna idag, jag blev ledsen då med!! blablabla..

Första lektionen hade jag styling, platteknik.. Jag plattade Sandras hår, det gick snabbt och enkelt så blev klar först som jag skrev i tidigare inlägg här.
Sen hade vi datorkunskap och det var faktiskt riktigt kul och det gick bra till och med ;o!!! Satt ju inte jämte Nattan (a) så de flesta tyckte jag var ganska lugn, hehh..

Efter skolan stack jag in till stan, tog bussen med Maggie, Kicki och Frial och sen hoppade alla av så jag satte mig med Beckyy. Hoppade av vid stortorget och där träffade jag Samuel, Sara och Bagge. Sen gick jag och Sara runt och snackade i en timma typ och sen gick vi till stationen och satte oss jämte Carl. Sen kom bussen och även Emilia :). Tog bussen hem tillsammans med Carl och Emilia och Alexandra fast Alexandra var på telefon (a).

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och nu snackar jag med min fina pojkvän som jag saknar oerhört mycket. Ska snart laga mat till mig och min bror och sen ska jag nog kolla om vi har någon mysig film att kolla på och sen ska jag soooova, jag behöver det för jag är svintrött verkligen.

I morgon är det hälsodag för oss på drottning blanka, hahah inget för mig (a). Jo men det ska la bli.. "kul" antar jag. Meditation och joga blir det nog för vår del, hehehe.. Och såklart det viktigaste av allt hälsosam mat, haha skoja :$ menade ju såklart MYSKLÄDER! MELIKE!!!! =))))

Sen är det fredag och sen lördag och sen söndag, hahah jag har tråkigt så jag bara babblar på.

Men en sak till innan jag ska dra och duscha, laga mat och kolla film så ska jag bara meddela om att det är modeshow med stylister och designers på drottningblanka i ullared på onsdag. Kom dit och kolla, det är gratis :)!

ha det bra, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0