the best one is you

Hejjjj, om en halvtimma ska jag gå till bussen, åka in till stan, gå därifrån till min skola, ta bussen där ifrån till kattegatshallen och ha gympa och sen åka tillbaka till skolan och ha Engelska, matte och naturkunskap. Usch vilken dag.. Sen ska jag träffa Emilia och Julia och vid sju ska jag till min bror Kim och hans tjej, det ska bli mysigt för det var längesen jag var där senast.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sminka klart mig, hittar även inget kul att ha på mig, usch vad jag vill shoppa nu!!

Nu sitter jag och smsar med Denny lite, jag saknar honom jättemycket verkligen och jag vill ha hem honom nununu.. Dumma Asien :(!!

Onödigt inlägg men aja, chacha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0