stylist 09

Imorgon blir det först skola och sedan ska jag sova hos Alexandra och Julia mina små favoriter! Det blir mysigt. På onsdag har vi ingen stylinglektion för vår lärare är på modeshowen så vi behöver inte gå till skolan så ska plugga på förmiddagen och sen ska jag till skolan för att ta bussen där ifrån till varberg med min klass och då ska vi på teater och sen efter det ska jag och några av stylisttjejerna gå och äta nåt kanske och sen ta bussen till ullared eller så äter vi där. Vi ska nämligen på modeshowen där. Det ska bli kul, så tummen upp.

Det är även marknad inne i stan på onsdag, får se om jag och mina vänner drar dit en snabbis? Munkar? (A) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0