sty09

Fick skolkatalogen idag, weejjj!

Jennie, Roxana, Rebecka, Steffani, Camilla, Sara, Malin, Hannah
Evelina, Karla, Cecilia, Isabell, Flora, Sandra

Hej, nu har jag kommit hem. Tog sjubussen hem så nu sitter jag och mamma och kollar på tv. Jag har nyss pratat med pappa i telefon, det var ett tag sen så det kändes skönt.

Idag hade jag matteprov, ska verkligen inte gå in på hur det gick.. usch! Igår var jättemysigt tycker jag. Jag, Alexandra och Julia hade så himla mysigt. Vi beställde pizza och var och handlade. Så gick strömmen och det var storm ute så vi var jätterädda. Så vi tände massa ljus och satte oss på golvet med täcken och kudar, jättemysigt var det. Så hade vi ju våra små tjejsnack :$ hihi.. Sen sminkade jag dem och det gick faktiskt bra tror jag eller jaa.. jag hade en sminkning som jag skulle göra lik och jag blev hyfsat nöjd..
Sen kom vi på att vi skulle göra en kul sak men ska inte gå in på detaljer här, eller vad säger ni tjejer? HAHA!

Sen gick vi ut och gick, det regnade och blåste så gick vi med paraply och vi verkligen flög ;o.. Men det var mysigt men massa varma kläder på sig. Vi gick till slätten och träffade en kompis och sen gick vi hem och duschade och sov.

Nu börjar det verkligen bli vinter och jag gillar det faktiskt även om det bara är blött och kallt så gillar jag det pga att man har så mysiga stora underbara kläder, mmmm me like!

På fredag blir det Göteborg, the studio! Jääjh.. Det ska bli kul, tror jag.
I morgon har jag ingenting att göra, så får la plugga antar jag om det inte dyker upp nåt annat kul. :)

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova för jag är TRÖTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0