sty09

Dagens outfit:
Tights: H&M
Tunika: GT
skor: uggs
Linne: bikbok


Hej, nu har jag duschat, blåst mitt hår, bytt om 1000000 gånger för jag har inga kläder att ha på mig känns det som. Eller jo, kläder har jag men inget jag känner mig sugen på att ha på mig..
Nu sitter jag i soffan med min söta lilla katt och skriver i min blogg, jag har nyss kollat schoolsoft och jag förstår inte riktigt om vi ska vara osminkade eller inte men vi ska iaf jobba med mineral make-up så nog bäst att ta med smink till skolan ifall ifall jag vill sminka mig efteråt hehe.. jaja iaf.

Idag ska mamma köra mig till skolan och jag tar även vinterjackan idag, fy vad det är kallt ute nu alltså! Usch.. jag vill resa nu nu nu nu nu.. Sola och bli brun och bara ta det lugnt och inte känna all press inför skolan och allt vad det är. Till sommarn åker nog jag och mamma iväg som vi brukar göra varje sommar men det är så långt tills dess men jag får la vänta.

Färdig tjatat.. skriver antagligen sen. Efter skolan ska jag vara med Julia! :)

PussPuss, Isabell


Bjuder på en bild på mig och Cicci. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0