sovmorgon

Förlåt för dåligt bloggande igår.

Igår: Vi stylisterna åt i skolan, men blev flingor för min del.. igen. Det är nog popolärt på denna skolan (a). Vid tolv gick bussen till varberg. Teatern var bra tycker jag, lärorik faktiskt..
Efter det gick jag, Hannah, Cicci, Nattan, Flora och Albin in till stan. Först gick vi runt i gallerian och sen satte vi oss och sen gick vi runt lite bara. Kallt var det, usch!
Sen gick vi till busstationen och så kom vår buss så Albin stack till Philip. Vi tjejer åkte med bussen till ullared så stack vi till stantons och käkade och sen kom Becka och då promenerade vi bort till byggdegården där modeshowen skulle vara. Den var jättebra men dock lite kort.. :)

Efter det gick vi till geks för Rebecka skulle käpa choklad till sin pappa som fyllde år, hihi grattis :)! Sen kom bussen, jag och Becki tog samma och de andra tog en annan förutom Hannah som skulle tillbaka till varberg eftersom hon bor där. När jag kom fram så stod morfar där och väntade på mig med bilen, så åkte vi hem och då la jag mig och sov eftersom jag kände mig så dålig.

Idag när jag vaknade visste jag inte om jag skulle gå till skolan eller inte eftersom jag fortfarande känner mig så sjuk, men jag vill ju inte missa nåt heller :/.. Gick upp och skulle precis ta en dusch men då kom jag på att jag skulle stanna hemma så jag gick och la mig igen i sängen men kunde inte somna så efter fem minuter stack jag och tog en dusch. Nu sitter jag och dricker te.
Idag har jag sovmorgon och min buss går om 20 minuter så jag borde gå och fixa mig nu kanske?! jaaa, det ska jag nog göra så jag hinner, lite tråkigt att komma till skolan klockan nio när man börjar tio över tio! BLÄÄÄ! Men skönt att inte ha naturkunskap iaf :).

Efter skolan ska jag och mamma till ishallen och kolla eftersom mina bröder ska träna idag och jag har aldrig vart där och kollat så får la bli den första idag då! Yesyes..
Nu ska jag dra och fixa mig och borsta tänderna :).

Ha en bra dag, pusspuss, Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0