skolan

Heej, nu sitter jag i skolan, Ida kom nyss :).. Mamma körde mig idag så jag slapp bussen, hehe. Om en halvtimma ska vi ha historia, brabra.. Eller? haha. Det är så jävla tråkigt usch, men vår lärare är cool, eehe.

Det är kallt ute och jag sitter med två tjocktröjor på mig (a). Funderar på att ta på mig jackan också, det är bara oktober och redan så kallt, usch!!
Nu ska jag sluta klaga och vara positiv lite med.. Jag längtar till efter skolan för då ska jag och JuliaBulia TRÄNNAAAAAA!!!!!! JAAA! Haha, om jag kan, eftersom min hals gör så ont så jag dör. Men det ska nog gå bra.

Nu kom Jennie med, ;). Ska dra, byyye :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

ja det gör jag :)

vill du skicka din spotify lista?:)

2009-10-20 @ 12:46:39
URL: http://casshh.blogg.se/
Postat av: maaaaaaaggiiiieee

HAHAHAHA ska du träna? :P :D (A)

2009-10-20 @ 17:45:21
URL: http://maaggieguldalian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0