skolan

Orkar inte med att du behandlar mig såhär.

Hej, nu sitter jag i skolan.. Först stack jag med alexandra och Julia till deras skola vid åtta och var där tills halv tio ungefär för då slutade de sin teckenspråkslektion. Vi stack ner till stan och cyklade genom marknaden, det är nämligen markad i vår lilla stad idag, heehe..

Sen stack vi till tullbroskolan för Julia och Malin ville dit så jag och Alle hängde på ;).. Sen träffade vi David utanför så stod vi och snackade med honom lite och sen stack vi till min skola.

Nyss stack Malin, Alexandra och Julia till sin skola eller nåt sånt, så jag sitter här uppe på vitahästen och kan inte skriva mitt arbete för jag är så smart, hehe så jag glömde det i Julias väska. LÄGET!!!!!!!!!!!!!!!!?
Nu ska vi snart äta men har ingen lust, tyvärr.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0