sjuk

Hej, jag är sjuk tror jag.. Gick iaf hem från skolan för ett litet tag sen. Onödigt eftersom jag gick från sista lektionen men jag skulle inte missat nåt eftersom jag var klar med allting i bilden så jag inte skulle sitta där i tre timmar och inte göra nåt, så jag gick men det var för jag mådde så dåligt.

Skolan idag gick bra, förutom att jag mådde så som jag gjorde men det gick okej.. Haha, först hade vi historia, det va soft. Vi gjorde ingenting eftersom jaa.. Håkan är som han är (a). Hihi.. Sen hade vi svenska och gick faktiskt bra, jag skriver om spöken och det är kul!!
Sen lunch, vi fick fiskpinnar idag men jag åt flingor istället. Efter det matte och det gick helt okej bra, Albin skickade en elefant till mig som han hade målat på en lapp men jag ville ju ha en farmvilleelefant :'( Jag blev ledsen för jag inte fick en sån, så tummen ner för det idag! :)

På bilden hade jag en uppgift kvar och det var att gå ut och skissa av någonting ute så det gjorde jag, blev bron och det gick inte bra! Mamma kom även och lämnade lite grejer till mig och sen kom Julia. Sen stack jag från skolan. Nu sitter jag och gör ingenting, men ska nog spela lite farmville nu och sen plugga! :)

Vi hade lite kul på svenskan idag, HAHAHA asså shit vad vi skrattade, vi kunde inte sluta heller hahaha.. aa men men, har man tråkigt så har man.


Kommentarer
Postat av: Li

Haha fina bilder :D

2009-10-20 @ 15:33:30
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: Flurry

HAHAHAHA omg min bild ser förjävlig ut :P

2009-10-20 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0