rubrik

Hej igen. Jag har tyvärr inte kunnat blogga någonting under dagen eftersom alla datorer och internet inte har fungerat i skolan, det är ju inte precis första gången heller.
Dagen har faktiskt varit jättekul och väldigt bra! Jag har haft kul med mina söta vänner (a).. Stylingen blev inte som den skulle enlige schemat eftersom vi skulle ha redovisning av arbeten idag och gå igenom vad man ska ha för m.u.p grejer men eftersom ingen typ kunde skriva ut sina arbeten pga av datorerna så fick vi valfritt istället. Jag kom med min fina Hannah, hon lockade mitt hår och jaa... det tog hela lektionen så nästa gång är det min tur.
På svenskan fick vi inte så mycket gjort, jag och mitt coola "gäng" hahahahahah satt uppe i historiasalen och skulle plugga men ingen orkade typ men aa.. Så är det med det.

Efter skolan kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till apoteket och sen till nån gardinaffär och sen till ica och handlade mat och COLA! :) haha.. Aa, nu ska jag snart äta, jag är vrålhungrig eftersom det blev ingen frukost och knappt inte någon lunch heller för min del så nu är jag hungrig, JA!

Det är vad som har hänt för mig idag. Hur har er dag varit? :)))

Ikväll blir det hockey :)



Min fina banan som Julia har målat till mig


Ajsela


Rebecka och Sandra


SovandraCicci och gladochpiggFlora


Haha, Hannahs naglar lös en del (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0