plugg plugg -.-

JAG DÖR.

Matte är tråkigt och just nu fattar jag ingenting med vad jag gör. Alexandra fattar inte ens och hon är tp världens smartaste, hon försöker hjälpa både mig och Julia men Julia säger att om vi säger att hon ska plugga tänker hon riva sönder matteboken, så vi ska inte riskera. Och när Alexandra hjälper henne så ligger hon på golvet och dansar och leker med mig iställer för att lyssna. Haha go som fan är hon. 

Nu kan jag inte jobba mer för jag är mer sugen på att leka och dansa med Julia, Alexandra chillar i en stol och tar kort på oss för hon är chillar'n.

Nu ska jag dansa vidare med Julia och lyssna på ASCOOL musik.

HEJEHEJHEJHEJ SOFIA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0