pankakor med sylt på (8)

Hej, nu har jag kommit hem från pappsen. Det var la som vanligt. Mina bröder är helgalna säger jag bara.. haha.. Nu sitter jag och kollar på idolrepris med min mamma. Jag äter clementin men nu är jag proppmätt så nu ska jag snart gå och borsta mina tänder och sen ska jag packa idrottskläderna tills i morgon, volleyboll, usch nejnejnej!!!

Jag är trött och jag ska läsa lite tror jag. Syskonkärlek, för tredje gången.. SÅ BRA!!! HAHA.
Godnatt alla :')


saknardigälskling!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in. =)

Om du besöker min blogg. Lämna gärna ett spår efter dig.=)

Ha en bra kväll.

2009-10-19 @ 01:44:35
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0