oth <3

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - aa
Har du någon kille just nu?- yes
Vem kysste du senast?- Denny
Vem kramade du senast? - Nattan
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - öh, nej

SKOLA:
Är du duktig i skolan? berors på
Har du bra betyg? - de duger, men är inte nöjd
Har du fått göra om ett prov någongång? nej inte vad jag vet
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - aa
Sköter du dej i skolan - ja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha, ja
Haft mobilen på lektionstid? - det har jag alltid.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej men för jag smsat typ

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - tre bröder en mamma
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - mamma
Trivs hemma? - aa
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nejnej
Har skrikit och slagit din mamma? - never
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha min bror
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - yes

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Vem/vilka var du med sist? - De i skolan
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - men ja varför inte
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja absolut
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej inte vad jag vet

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nästan
Putar med läpparna på kort? - haha på skoj isf
Tar kort på dina bröst? - nejjjjjj
Använder foundation på läpparna? - nesh
Super dej packad varje helg? - ne
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret gör jag men fjortisfrisyr vet jag inte vad det menas?
Ditt hår e knallblont? - nej, brunt!

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast?- ett tag sen
Du har slagit ner någon? - nej
Du har skadat någon med flit? - nä
Har du någon gång viljat döda någon? - det har nog alla gjort
Vem bråkade du senast med? - Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0