ny månad


Hej. Vaknade för ett tag sen, nu är det första oktober och det innebär att det är ungefär 39 dagar kvar tills min älskling kommer hem, jag längtar jättemycket! Men jag hoppas verkligen det går bra för honom och att han har det bra..

Nu ligger jag som vanligt i soffan. Chattar med Julia men hon ska snart till skolans så hon ska logga ut nu så nu har jag inget att göra. Mamma åker snart till jobbet och det innebär att läkeren riner oss när som helst om svaren till proverna jag tog. Jag ska kolla om det finns nåt bra på tv men jag måste egentligen plugga men jag kan inte för jag orkar inte och får inte in något i huvudet.
Need help.

Nu ska jag sluta babbla och försöka sätta igång med vettigare saker, skolan går ju trots allt före allt annat (a).

Jag längtar tills imorgon!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0