my heaven on earth

Hej, vaknade elva idag då mamma väckte mig. Skönt var det att sova ut. När jag vaknade tog jag en dusch och sen gjorde mamma frukost till mig.
Satte mig och pluggade och nu sitter jag och snackar med Alexandra i telefon och lyssnar på Beyonce - ave maria. Den är fin och jag älskar Beyonce.

Har pluggat till Engelskaprovet och lärt mig de 150 glosorna eller vad det är, känns bra. Nu är det bara fem kapitel kvar att plugga in, hehe. Idag blir det mattepluggning med Alexandra en stund med. Vi ska även träffa Julia och Jennifer. Sen ska jag kolla på innebandyträning.

Nu blir det one tree hill och sen ska jag sminka mig och platta mitt hår, :)

xoxo, Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0