mina tjejer är otroliga

Nu har jag nyss snackat med sötJulleBulle i telefon, det var ett kul samtal. Aldrig fel att prata med henne i telefon inte. Det har visst blivit en vana nu, vi snackar varje kväll and i like it very much!

Asso jag får damp på mina navelsmycken som bara går sönder och försvinner, jag har nog fem stycken nu som har tappat den lilla kulan längst upp så har den försvunnit och idag hände det igen så nu har jag ingen mer kula att sätta på staven längre. Men ska få låna en av Sara imorgon tills jag köper en ny. Tack Sara min underbara vän <3.
Jag ska alldeles strax gå och sova och vila ut mig myycket inför imorgon, det ska bli helgalet och jag längtar såå. Det ska bli en bra kväll/natt med mina fantastiska tjejer som bara är såååå bäst!

Nu chattar jag med Maggie på msn, hon är bra. Tack för allt Magico, <3

Godnatt mina läsare.

jag saknar min älskling jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0