lyckligtjej

hej jag är glad..
väldigt glad.


Ja i fredags slutade jag klockan tio, det var så himla skönt. Satt med Albin och Nattan i skolan och väntade på min mamma för hon skulle hämta mig.

Klockan tre stack jag till stan och träffade underbaringarna Malin, Jennifer, Alexandra, Julia och Elina. De hade handlat inför lördagen. Sen stack Elina och Malin så vi andra gick till stan, så handlade Julia lite kläder och sen kom Maggie, så ville de äta så vi gick till entill så käkade de. Sen stack vi och träffade några men aa det var ju som det var så vi stack, haha. Vi stack till Tröingeberg och efter ett tag kom nattan, så bakade vi kladdkaka och käkade det och sen vid tio kom mamma och hämtade mig och Alexandra så åkte vi hem hit till mig och sov.

På lördagen blev jag tvungen att vara hundvakt och det var la sådär, han va sjuk så var tvungen att bära runt honom i en filt och blabla.. Vid ett körde morfar in oss till lägenheten i stan så kom Julia dit med. Kunde inte göra så mycket pga Yoda men Alexandra gick och handlade ett par byxor och sen hyrde hon en film som vi kollade på. Sen lockade jag mitt hår och fixade mig lite och sen stack vi till ica och hämtade pengar och sen hämtade vi mat inne i stan som vi tog med till lägenheten.
Sen stack Alexandra och jag och Julia gjorde klart oss inför kvällen. Så kom min bror och Tina hem så vi stack. jag gick till ica och fick skjuts av mamma till fajansskolan och Julia cyklade. Mötte de där och så gick vi till Elina. PARTYYY! Aa, finns inte så mycket att skriva om kvällen men vi lagade mat, fikade, dansade, lagade (tog sönder) dörren och aa.. Sen kom allt folk och det var verkligen många som kom, shit.. Kände inte igen många som var där, men det var skitkul :).. verkligen. Tack alla <3

Idag när vi vaknade så duschade jag och sen kom Nattan , vi snackade och massa. Sen käkade vi mat och vid fyra kom min mamma och hämtade mig, haft en trevlig dag me tjejerna :).. Nu gör jag ingenting, lyssnar på musik och snackar med Jennifer. Ikväll kommer mina bröder hit och imorgon åker Diana hem igen. Hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0