Julia & Alexandra

Finns vänner som ni? Faktiskt ja. Det är helt ofattbart att det faktiskt gör det. Jag kan inte fatta det själv. Julia skrev ett så vackert inlägg och jag kan inte annat än att skratta åt det hon skrev att när jag och hon gör bort oss (som väldigt ofta händer) så står Alle och skäms över oss men när Alle gör bort sig (som ALLTID händer) så säger vi att vi inte känner henne. Hahah, så klockrent för det stämmer ju :').
Nu när jag sitter och skriver detta kan jag inte annat än att sitta och le, le åt alla våra stunder tillsammans tjejer. Det är ju så underbart alltihop. Även om vi bråkat en del så har vi alltid rett ut de små fel för tillsammans kan vi allt, vi klarar allting bara vi har varandra och det vet jag att vi alltid kommer att ha. Vi är helt oslagbara.

Jag minns varje stund med er. Ni är så bäst. När man mår som värst så vet man vart man ska vända sig, till er. För jag vet att ni alltid ställer upp och att ni alltid gjort det. Jag gör desamma för er men det ver ni redan. Ni är så fina mina små änglar, jag är tom på ord.
Jag tänker aldrig aldrig aldrig låta er lämna mig och jag kommer heller aldrig lämna er, det ska vara vi föralltid. Eller.. Föralltid, jaa det är ett ord jag faktiskt inte vet om det finns, men i vårat läge, JA!

Älskar er tjejer, ni är mina bästa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0