jagtyckerduskakommahemnu!

Lite bilder från black and white temat har jag inte lagt in.Nu kmr ngra!
(ja jag har brun tröja på bilderna, men det var för jag frös så jag tog
på mig en annan tröja)


Det var några av bilderna, de andra finns på facebook.

Nu sitter jag här och har nyss druckit varm oboy, ovanligt.. nej! Snart blir det idrott, tjohoooho! blablablaaaa... inte okej! Mamma ska köra mig idag så jag slipper åka bussen, skönt. Vi ska hem till Julia och hämtade lite grejer jag har där med innan hon kör mig till kattegatshallen, jag har glömt koden in så vet inte vad jag ska göra :o men kanske kan den om inte den jag frågade sa fel (a)..

Men nu ska jag gå och göra nåt åt mitt hår och sen ta på mig idrottskläderna och packa ner det sista. Ha en jättebra dag.

pusspusssaknardigdenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0