jagsaknarminpojk

Jag cyklade idag till skolan, fyfan va kallt. Stack till gymnasiet innan jag började med och träffade Julia, Alexandra och Emilia, stod och snackade lite. Sen cyklade jag, det var kallt, usch.. Men med musik i öronen så funkade det och nu sitter jag här inne på min fina skola :$. Inte många som kommit hit än bara några få.
ska snart ha historia, tummen ner. Sen blir det engelska och det är kul! Ska ha samtal med Pieter idag om mitt arbete och se hur det går för mig och det går bra för jag är klar, haha..

Sen ska jag cykla till gymnasiet igen, kallt kallt kallt!!

Jag saknar Denny..

Detta var ett klagande inlägg känner jag, men ikväll och i morgon ska bli bäst.

Jag börjar om en kvart och har tråkigt efter som ingen av mina stylister har kommit än.. :( I morgon ska jag och mamma på öppethus till min bror tatueringsstudio, och sen på kvällen blir det tema-glitterFEST! Me like! haha :)
Med de bästa tjejerna. <3

Nu ska jag dra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0