I'

Kvällen har vart bra tycker jag allt. Efter skolan var jag i stan med Maggie, Alexandra och Julia, Jennifer och Ida, det var kul. Vi dampade runt... som vanligt (i). Hahahaa.
Ida och Jennifer stack med bussen som kom och vi stack och chillade runt i tre timmar i väntan på Maggies buss, haha det var kallt men kul som vanligt.
Sen stack jag, Alle och Julle till fajans och då kom Nattan och sen även Emilia. Så käkade vi kvällsmat och sen dags för kvällens höjdpunkt, sminket.. AHHAHAHAHAHA säger jag bara.
Så cyklade vi till stan och gick runt lite och sen träffade vi Becka och Linkan och sen stack vi hem eftersom vi frös så mycket. Sen vid tolv typ så kom mamma och hämtade mig.. Hände inte så mycket denna kvällen, den var lugn men riktigt mysig och kul!!

Nu ligger jag och min katt och brors hund i sängen och jag ska snart sova tror jag eftersom jag är riktigt trött. Drack nyss en kopp varm oboy, tummen upp.
Ska tvätta bort mitt smink nu, kan behövas, hehe.. Jag har äntligen fått oth boxen 5!!!! och har även fått låna step up 2 och Honey av julia, yes yes yes yes yes! :')

I morgon ska jag upp tidigt för att åka med mamma in till stan för att gå till min brors jobb på öppethus. Sen ska jag nog träffa tjejerna så ska vi tagga taagga taggaaa! hehe skoja, nej men vi ska la fixa oss och sånt. Måste även plugga lite. Sen på kvällen blir det fest med massa bra folk.

Nu ska jag tvätta bort smink och sen sova.
Hörs kanske imon, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0