i hate this part

Nu har jag pluggat.. Gick igenom allt i matteboken på kapitel ett och gjorde frågor till mitt egna nkprov men blev inte riktigt klar med det, så gjorde jag kapitel fyra och fem i engelskaboken. Engelskan är fan det ända man förstår sig på av det här.. Matten och nkn kan gå och dö ungefär. Fan!

Nu chattar jag med Towe, vi snackar om hippiekläder, hihi. Imorgon ska bli bäst, jag längtar!

Läkaren har ringt nu och nu har jag fått mina provsvar, blir ingen skola för mig imorgon heller. Och nu har jag blivir väldigt förkyld, bläää vad jag hatar detta.

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra på tv annars ska jag sätta på nogon film, får se vad som hittas :')

Puss, Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0