hippiefest

När de hade slutat mattelektionen igår så skulle de ha svenska och då träffade jag Cicci och Rebecka, sen skulle Rebecka träffa Daniella och dra hem så jag och Cicci stannade kvar med Samuel och Simon. Efter ett tag skulle jag och Cicci gå runt lite där på skolan men så ropade Simon och Samuel upp oss till sofforna och där så vi stack upp dit men först gick vi till handel och satte oss och snackade om lite saker, skönt att snacka ut med henne.. Sen gick vi och satte oss med dem och de spelade gitarr lite.
Sen stack jag till bfarnas svenskalektion och satt med där lite, sen gick jag och Sara till Samuel och sen stack jag och de andra tjejerna till ica och handlade mat inför kvällen. Så stack Jennifer och Malin till fynda för att köpa godis. Det blev visst 5 kilo, hahahaha! Så kom Maggie till ica så cyklade vi till fajans.

Klockan sju kom alla så lagade vi mat och sen åt vi. Aa, det kom lite mer och andra folk än tänkt men jag tycker det blev en toppenkväll verkligen, riktigt skoj var det.
Vid fyra när alla hade stuckit hem så stack vi och skulle följa Malin, Elina och Ludde hem så vi cyklade med de hem och sen stack vi hem, vi somnade vid halv sex tror jag klockan blev. Fan vad vi frös..

Idag när jag vaknade smsade mamma att hon skulle komma om en timma typ så jag stack och väckte Maggie och Alexandra, så gick vi och hoppade på Julia, drog bort hennes täcke och spelade lite gitarr för henne och till slut gav hon med sig och gick upp. Så städade vi i en och en halv timma och så kom mamma och hämtade mig. Så stack vi och handlade och nu har jag nyss tagit en dusch så nu sitter jag bara här och har tråkigt. Nu loggade Denny in på msn så ska la snacka med honom lite kanske för jag saknar honom såå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0