:)

Förlåt för dålig uppdatering men inte haft med min dator och inte haft så mycket tid till att skriva.

Igår var jag först med Alexandra för hon klippte sig och färgade håret. Det blev bra. Så stack jag till telia och fyllde på min mobil men gratissms och ringa gratis till telia. Så gick vi till kullens för Alle köpte skor där.. Aa, sen cyklade jag och Alle till ica skreastrand och där mötte vi Denny och hans hund, så stack vi med han hem och lämnade den och sen hängde Denny med oss till Fajans, eller jag och han gick till Fajans och Alexandra gick till Tröigeberg för hon skulle städa huset.

Jag, Denny och Julia kollade på tv lite och sen kollade vi på film. Sen när Alle kom så gjorde vi inte så mycket, snackade och lite sånt. Senare på kvällen stack vi till hemmakväll och hyrde film. 17again blev det. Så stack vi till coop och köpte godis och läsk och sen stack vi tillbaka till fajans och kollade på den, den var la bra.
Sen följde vi Denny hem och sen stack jag och Alle till Tröingeberg och Julia till fajans. Så kollade jag och Alle på filmen eftersom vi missade en del i början och slutet men vi blev trötta och somnade.

Idag har vi inte gjort någonting. Vi vaknade, gick upp och spelade sims och vid ett kom min mamma och hämtade mig så åkte vi hem. Jag duschade och nu har jag nyss skrivit klart mitt arbete om spöken som ska lämnas in på tisdag, men nu är jag klar tror jag och det känns skönt. Nu har jag bara allt annat kvar, matte, naturkunskap och Engelska. Usch, får ångest att bara tänka på det.

Nu ska jag gå och byta om och fixa mig, sen ska jag till Fajans så ska jag och Alle och Julle laga mat till Marie och sen vid nio kommer Denny och Ghafari skulle jag tro. Vet inte vad vi ska hitta på, får se.

I morgon blir det festa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0