<3

Du kommer klara detta.
Du kommer bli bra, jag hoppas verkligen det
mer än allt i världen.
Jag tänker på dig hela tiden.
kom igen!



Hej söta läsare :). Dagen började bra, åkte bil till skolan med min mamma och vinterjacka, vantar och halsduk (L) me like.. Sen kom jag till skolan, satt lite vid datorerna med tjejerna och sen var det dags för styling, yes yes yes!
Kort genomgång och sen satte vi igång. Jag sminkade Flurry, det blev ganska bra tror jag. Mineral make-up som gällde och det var kul och inte alls svårt. Jag blev klar först så vi hade gott om tid på oss så Flora och jag bytta plats så sminkade hon mig, blev lite stressat i slutet men annars (y). Sen gick vi och åt och på rasten så satt Beckiiieboo och sjöng för oss och det var mysigt.

Sen skulle vi börja datorkunskapen vid halv ett mn vi gick in och inga datorer fungerade så Kust sa hela tiden, kom tillbaka om tio minuter och bla bla bla.. så vid 13.40 hade han gjort de flesta irriterade och sura och spciellt mig eftersom vi inte fick gå hem istället för att sitta i skolan..
Men till slut funkade det och då skulle vi göra någon jävla presentation och det gick som det gick men vad sägs om facebook kära klasskamrater? (a) Jo, det var nog ingen som fick så speciellt mycket gjort. Jag och cpNattan älskar denna lektionen och hon tycker Kurt är supersnygg, we know know know know!! MWAHA!
Aja, iaf det var kul med Nattan, Towe och Beckiiebo som är lite dampiga :$söta..

Efter skolan gick jag till Fajans och skulle vara med Julia och hon mötte mig så jag slapp gå ensam.. Vi gick hem och där satt lilla Alle och pluggade, gulligt. Jag och Julia spelade farmville, jag äger henne stenhårt men hon retar mig hela tiden, :( men jag är bäst ändå,eller hur Bulle? :)))))))))

Sen tack vi och köpte cola och godis, gott. Sen stack jag till mammas jobb så gick vi och handlade och sen stack vi hem. Nu sitter jag här som vanligt och jag har nyss pluggat. Jag gjorde klart min skapelsemyt och la in den på schoolsoft så nu är jag äntligen klar med svenskan, wooho!

I morgon är det skola, styling imon med och då har vi någonting med hår tror jag, om allt funkar som det ska eftersom det var nått problem med strömmen eller vad Helena sa? Men iaf, efter skolan ska jag vara med Julia. Alexandra ska ju vara med en annan :')).. På kvällen ska vi till grand några stycken och sen sover jag hos Martina. På fredag blir det ingen skola = göteborg!!!


Beckiiebo



Nattan, jag, Cicci och Hannah


jag, Flora, Hannah, Cicci, Nattan & Becki


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är bäst! :D <3

2009-10-07 @ 22:39:26
URL: http://scecilia.blogg.se/
Postat av: Flurry

haha snacka om att vi äger<3

2009-10-09 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0