black 'n white

Igår skulle bli bäst, det blev det med. Fyfan vilken kväll.. sjukt skoj var det tycker jag och jag tycker om mina tjejer jättemycket. Så tack till alla som kom och gjorde kvällen/natten som den blev :).

Jag, mamma, min bror, mormor och morfar åkte in till stan för att gå upp till studion ganska tidigt. Jag, mamma och mormor gick lite på stan för att hitta en present. Efter det gick vi också upp och var där.. Det blev ganska långtråkigt.

Sen körde mamma och mormor mig till Tröingeberg så gick jag in till Alexandras mamma och bror och var där och väntade tills Julia och Alexandra skulle komma. När de kom så fixade vi oss och de tvättade mitt hår och sen mötte jag och Julle Maggie. Så gick vi hem och sminkade oss och lite sånt. Sen cyklade vi upp till vägen och skulle möta Nattan och Becka men så hade Nattan glömt en sak så de vände och cyklade en stund efter oss. Det var svinkallt.. Aa, orkar inte berätta allt om kvällen, men vi dansade, sjöng och aa :). Det var kul iaf.
Svinkallt att cykla hem också var det, när vi kom hem så la vi oss och sov direkt typ...

Idag vaknade jag och då kom min bror och Martina och hämtade mig för de skulle ändå ut till mig där jag bor så jag åkte med dem. Vi köpte lite grejer till hundhinder hahaha och sen köpte vi mat och stack hem hit till mig och åt. Nu är de ute och bygger upp hinderna och mamma har nyss åkt till en kompis så jag är ensam, det är tråkigt.. Och jag måste verkligen plugga nu så jag får la se till att göra det med, har engelskaredovisning imorgon inför klassen och jag vågar inte, blää.. Nä nu blev jag nervös :$ hahaha. Jag är mobbad , men aja. Nu ska jag plugga, byeeebyeeee!!


jag saknar dig älskling.. jättemkt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0