jagvillinte

Förlåt om jag inte har skrivit sen i torsdags men har inte suttit vid någon dator och har haft fullt upp. Men kan skriva lite om min helg nu.

I torsdags efter skolan så träffade jag Julia i stan, så gick vi runt lite och sen gick vi till Lindells och sen kom Alexandra så hade hon tappat Julias inlämningskvitto och minneskort till sin mobil. Men hon fick ut mobilen ändå. Iaf, så gick jag och Julia till min bror och sen körde mamma oss till Fajans och då fixade vi oss och sen när Marie och Peter kom hem så åt vi kvällsmat. Efter det körde Peter oss till grand och där utanför träffade vi Maggie och Emilia. Sen var vi där inne men det var inte så kul tycker jag inte.. Men helt okej.
Efter det stack jag till min bror och sov där.

På fredagen vaknade jag, tog en dusch och sen åt jag och Martina frukost sen fixade vi oss lite och packade och sen stack vi ner och mötte Malin och sen åkte jag och Tina och tankade och mötte upp Alexandra, Julia, Alex mamma och min mamma vid donken och då åkte vi till Göteborg. När vi kom fram hade mammorna fortfarande inte kommit eftersom de hade kört fel, hahaaaah. Vi gick runt på stan lite, inne på femman. Till slut kom de.. Vi guck runt massa. Jag köpte inte så mycket, hittade knappt nåt men det blev en jacka och femton öronhängen :$. hehe.. Sen vid halv fyra gick vi upp till the studio. Det var inte alls som jag tänkt mig. Jag köpte bara två kort, haha blev inte nöjd alls, usch! Sen åkte vi hem, vi var hemma vid åtta. Då stack vi in till stan, jag, Julia och Alexandra så ville de träffa någon Daniel som typ går i deras klass .. Vi stack och käkade och sen köpte vi godis och läsk och sånt och sen var vi lite på stan så träffade vi Malin och Tojvaaa (y). Sen gick vi hemåt, Daniel åkte hem och vi stack hem till Tröingeberg och gjorde ingenting..

Lördag: Vi vaknade gick upp och åt frukost och sen kollade bilderna från the studio. Sen skulle jag byta mina örhängen men det gick som det gick, jag kunde inte själv så skulle Julia göra det men hon fick inte ut de men till slut efter massa slit och drag så fick vi ut dem. Så gick vi och lagade mat och sen körde Alexandras mamma oss till Maggie. Så var vi där, gjorde inte så mycket, vi var ute med Lino (hunden) och sen körde hennes mamma oss till Tvååker för vi skulle kolla på vinberg när de spelade innebandymatch. De vann.. Synd att du inte var med Denny älskling. Jag tycker du ska komma hem nu! <3  Efter matchen stack vi in till Fajans och då kom mamma och hämtade mig så gjorde vi en sak och sen stack jag tillbaka till tjejerna i fajans. Sen stack vi och köpte godis och maränger, haha. Maggie ville så gärna ha det (a). Aa, vi stack vi mediafesten med men vi fick tyvärr inte komma in för att polisen och de körde rut utanför och blablbablabla.. Iaf så stack vi till Fajansskolan för Maggies mamma kom och hämtade henne där och sen stack vi till Fajans och hämtade mina grejer och sen cyklade jag och Alexandra till Tröingeberg för vi skulle sova där. När vi kom hem så ställde vi oss och bakade kladdkaka och gjorde varm oboy. Vi hade jättemysigt. Sen gick vi upp och la oss i hennes mammas säng och snackade lite och sen sov vi.

Idag vaknade vi jättesent, ska inte ens nämna tiden. Så gick vi upp och gjorde inte så mycket och efter ett tag hämtade mamma mig. Nu sitter jag hemma och ska snart äta mat.. Sen ska jag gå och ta en dusch och sen ska jag få ork till att plugga, får se hur det kommer gå. Men det behövs kan jag tala om.

Nu ska jag sluta skriva och göra annat.

Jag saknar min älskling Denny, jättemycket <3
28 dagar kvar? *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0