Saknar dig

Jag måste erkänna en sak, jag har blivit bloggberoende för tillfället. Fast det kanske är för att jag bara sitter hemma hela dagarna medans alla andra av mina vänner är i skolan och jag är hemma sjuk.
Men idag mår jag mycket mycket bättre! Och idag pluggade jag ju lite på förmiddagen och sen kollade jag på en film.Min katt kom och la sig på min dator när jag kollade på film, ovanligt. Jag orkade inte kolla mer så jag kände mig rastlös så jag gick in till mitt rum och kände för att göra det lite mysigt och nu är jag klar och jag blev nöjd! Mormor kom in till mig innan och lagade mat åt mig men jag orkade inte ens en halv tallrik. Men det kommer när jag kan börja äta normalt igen, hehe..

Nu sitter jag på mitt rum och snackar med Alexandra på msn. Lyssnar på den underbara låten med, får inte nog av den! Jag har även lockat mitt hår, det blir så himla kort när man lockar det och det gillar jag inte men annars (y).


Kommentarer
Postat av: Maggaaan

Shiiit, ha det lockigt någon dag. Riktigt fint blev det! <3

2009-10-01 @ 19:21:00
Postat av: svar till maggaaan

ska ha det imon tror jag :$ tack gumman! <3

2009-10-01 @ 19:27:40
Postat av: julia

men gumman det är gjätte fint! och det är inte kort :O

vill bara säga taqck för allt! älskar dej isabell <33

2009-10-02 @ 07:28:02
URL: http://annasarajulianilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0