bästisarna bloggälskare, :)

Min min min min min min min min min min <3
I really like you.


Nu sitter jag på mitt rum och borde egentligen sova, men snackar med roliga personer så känns inte kul att logga ut nu. Hela min kväll har jag ägnat åt den jävla naturkunskapen, fyfan! Kom typ ingen vart med det men nu får jag ta och sätta fart, aja i alla fall så har jag mycket plugg nu.
Naturkunskapsprov
Engelska redovisning om en låt
Svenska myter
och blablablabal.. usch blir trött bara av att tänka på skolan och plugg. I morgon börjar jag klockan tio och det går tyvärr inga bussar som passar tiderna så får bli en kall prommenad ut till min skola. Vi ska ha inneidrott imorgon i kattegatshallen, det ser jag fram emot (y). Efter skolan ska jag träffa Emilia och kanske Julia om hon ville och kanske Alexandra om hon blir frisk? annars krya på dig sötan.
Nu ska jag måla mina naglar och sen ska jag sova. CHACHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0