6/10

Hej!
Igår kväll när jag gick och la mig så kunde jag inte somna, så jag satte igång och pluggade på naturkunskapsprovet, kom en bit. Men plugga på natten, nää inte okej! Somnade sent för det gick verkligen inte med alla tankar som flög runt i mitt huvud..

Nu sitter jag och fryser och dricker te hemma hos mig. Jag har en hel skoldag framför mig, efter skolan ska jag träffa Alexandra och Julia så blir det tennis och efter tennisen ska jag ta och springa en runda för de ska på föräldrarmöte i sin skola. Sen ska jag åka med mamma hem vid sjutiden..
Idag ska jag, Nattan och Karla nog ha redovisning inför hela klassen om bockstensmannen, jag var sjuk hela förra veckan så jag kan inget, fan det hade jag glömt.. Usch, ska verkligen sätta igång att ta tag i allt detta med skolan nu så man slipper att plugga på konstiga tillfällen. På våra lektioner får man ingenting gjort och ändå undrar man varför man har mycket plugg här hemma, men inte undra på. Så sätt fart nu Isabell, hehe..
Vi har även bild och form idag, i tre timmar, det förstår jag faktiskt inte varför vi har. Men aa, det kan la vara kul även om jag suger på att rita.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och försöka göra något åt mitt hår, blä blä blä blä!!

Byyyye, Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0