you don't know*

Min dag har vart bra. Skolan var som vanligt typ. Historia, då pluggade vi inför provet som vi har nästa fredag, sux. På engeskan gjorde vi GTM och vocabulary och lite sånt och sen hade vi snack i klassen som var viktigt och behövdes. Sen satte vi oss tillsammans i matsalen och sen cyklade jag och Becka till stan tillsammans och då stack jag till gymnasiet och var med Sandra lite, eller vi satt i matsalen med Putte och hans kompisar. Sen stack jag till bf och snackade med Alexandra och Jennifer men de hade matte så det var tråkigt att sitta där så jag stack och träffade Cicci, så träffade jag även Sara, Daniella, Elina, Emilia och några :).

Vid ett stack jag och snackade med A och sen stack jag och satt med Alex och Jeni på svenskan efter det så slutade de och då drog vi ner till stan och kollade runt lite. Sen gick jag till ica och då åkte jag och mamma till fynda för hon skulle tvunget dit. Träffade moster och snackade med henne, <3
Sen stack jag och mammsen hem och nu sitter jag här och ska snart ta en dusch och göra träningen och sen ska jag packa och dra mig in till staden och träffa bästa tjejerna. Ikväll blir det ägande i hope!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0