varför gör du såhär?

Learn from yesterday
Live for today
hope for tomorrow


Att du orkar.. Jag förstår inte att du orkar förstöra för mig, jag lever fan bara som jag själv vill men du ska tvunget ändra på allt. Vill du ha det som du säger så visst.. Jag ska bevisa för dig hur detta kommer sluta.

 

Idag har jag vart i skolan. Började dagen med bussen. På min buss från stan mot skolan satt jag med Lovve och det var en mycket bra start på dagen. Sen började min skoldag med naturkunskap och det var debattdags, gick la som det gick och på torsdag har vi prov vilket kommer gå skit eftersom vi inte haft några lektioner typ.. Eller jo en tror jag, vi har iaf anteckat en sida. wow.. Så skulle vi springa upp i trappan och räkna ut massa grejer om det men Albin och Flora sprang åt mig och Nattan (a.
Sen hade vi matte, blev Vgprovet för min del men tror inte det blir mer än G iaf, en del kändes bra och en del lite sämre.. Sen kom Julia och åt med oss och sen var hon med på vårt mentorsmöte som dröjde en evighet och sen styling men då var Julia tvungen att gå till sin skola.
Frida fixade mitt hår idag, hehee.. aadu!
Svenskan var seg idag och jag var trött...

Efter skolan gick jag, Nattan, Hannah och Albin till fajans och de släppte av mig hos Alle och Julia, vi gjorde inte så mycket, var ute och cyklade och var på netto.
Sen kom mamma och hämtade mig vid halv åtta.

I morgon är vi lediga och det ska bli skönt, ska in till gymnasieskolan och sen på kvällen blir det la fest eller nåt.. Skola på lördag ju, men det ska bli toppenkul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0