torsdag, grattis Hannah <3

Skolan idag var fruktansvärt kul, jag, Nattan och RebusBeckie hade kul iaf, hahaha. Albin bygger hopp, ahah. Aja, iaf så på stylingen fixade jag Jennies naglar, manikyr, rengöring av naglar och nagelband och även massage på handleder, händer och armar.
Svenskan var jättekul :)

Vi har bärjat med hälsosamtal i skolan nu och jag vill inte ens veta vad jag väger, för mycket i alla fall.. Jag vet exakt vad jag ska säga till henne!!!

Slutade fyra och då tog jag en promenad mot Fajans, skulle till Alexandra och Julia. Fick sällskap av Hannah, Albin och Nattan, kulkul :) Eller brabra som man säger (a)
Snackade med Denny om en del vi hade att snacka om. Det blev bättre nu, sen drog han på träning, så var jag med Alle och Julle men de skulle äta så mamma kom och hämtade mig. I morgon ska vi ha ensammatjejerdag och det ska bli underbart för vi behöver det, sims och karaoke? :'))))))))))))))))))))) Hell yes!

Nu ska jag snart ta en dusch men först ska jag spela lite farmville :) sen ska jag plugga engelska, yesyes :) Hejdå <3

minpappaminpappaminpappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0