tjenatjena

Hej, nu har jag varit jätteduktig och cyklat till skolan. Hoppade av bussen vid gymnasieskolan i stan och då träffade jag Alexandra och Julia och sen kom Emilia och hennes kompis, ingen aning om vem hon var men iaf. vi stod och snackade lite och Julia visste inte vad hon skulle göra för hon fick veta att hon började klockan tjugo i tolv så jag föreslog att hon kunde hänga med till min skola men det förslaget var inte uppskattande (a).. Jag blev lite ledsen, vilken tjomme hon är alltså! Jag hotade med att jag kanske skulle trilla ner för bron om jag cyklade själv men ingen av de brydde sig, hihi.. När vi stod och snackade kom A och cyklade förbi så jag stack till honom och snackade lite :). Söt (a)

Nu sitter jag i hertigen i historia klassrummet men börjar om 25 minuter så det är bara att vänta, tur att det finns så mycket datorer på min skola så man kan underhålla sig med något. Lyssnar på musik med, det är också bra, hehee. Nu ska jag spela farmville och vänta på min SÖTA klass och den chilliga läraren som vi tycker är ganska cool. hehe.

Hejdååå, love- Isabell


Kommentarer
Postat av: moha

2009-11-29 @ 03:56:42
Postat av: Moha

jätte sött blogg

2009-11-29 @ 03:58:35
Postat av: svar till moha!

tacktack :)

2009-11-29 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0