tisdag*

Jag hatar att missa dagar i skolan eftersom man kommer så himla mycket efter men jag pallade inte dra dit idag eftersom jag mår som jag mår.. Har så himla ont i halsen och det blir bara sämre.
Jag orkade inte stanna hemma idag så jag pluggade hela förmiddagen och vid halv två stack jag till gymnasieskolan men bf hade lektion till halv tre så jag stack till Emilia som går hotellRestaurang. Träffade även Arton där, haha..

Sen stack jag och Julia till fajans och efter ett tag kom Nattan och Alexandra dit med. Vi gjorde inte så mycket, stack till netto och där träffade vi Helena stylistläraren och Håkan historialäraren och även vår vackra vän Jennifer.

Sen stack vi hem och chillade lite och kollade på one tree hill och satt vid datorn. Sen vid sju kom mamma och nu ligger jag i soffan och fryser jättemycket och snackar lite på msn med folk. Ska nog fixa min farm på farmville nu med. heheehh..

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0