tisdag, 3/11

Dagen har inte vart bra kan jag påstå..

Först historia, vi älskar Håkan för han är cool och idag gav han oss godis, knasigt.. (a) Sen matte, det gick bra, lunch (äckelkorv + flingor som vi i sty09ÄLSKAR) sen svenska, gick bra.. Jag, Sara, Malin och Roxanna spelade upp nån pjäs om olikheter mellan männ och kvinnor typ.. Sen hade vi bild i tre timmar och idag jobbade vi med olika perspektiv och det var kul faktiskt men ganska svårt och ingen hängde typ med av oss (a)..
Klockan fyra var det dags för engelskaprov, ja som sagt eftersom jag missade det då jag var sjuk. Det gick inte bra tror jag, eller det kändes inte bra iaf.

När jag var klar så gick jag till Fajans. Julia, Alexandra och Denny var, de satt och kollade på oth så jag gick och störde dem. Kul var det. Sen kom mamma och hämtade mig vid sju.

Nu ska jag strax äta kvällsmat och sen ska jag kolla klart förra veckans andra avenyn avsnitt och idag är det ju även tisdag igen och det innebär ett nytt avsnitt, WOOHOO! härligt : )))


I morgon är det styling och datorkunskap och sedan hem och plugga gärnet. Naturkunskap, Engelska och imorgon ska jag ta tag i att börja med the book project och även lite på the trip. Får la se hur det kommer gå, blabla.. Herregud vad jag är trött på skolan, usch. Vill ha jullov nu nu nu nu nu nu!
Jag lägtar så till helgen!

pusspuss, c ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0