the start of something new*

you'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say yes..

Nu har jag tagit på mig andra kläder och fixat mig lite slarvigt.. Eller aa, fixat och fixat.. Boll på huvudet och inget smink men får duga för idag om man är sjuk så är man. Kan ju inte alltid gå och se ut som ett troll. Hoppas jag inte smittar någon i skolan eftersom jag ska på utvecklingsamtal snart.

Elina är också sjuk så jag ligger nerbäddad i soffan och smsar med henne och jag funderar på att sätta på en film, kanske step up 2?(a) Längesen jag såg den men har sett den så många gånger.. aja..

Nu kan jag iaf naturkunskapen hyfsat bra och det känns skönt så jag slipper plugga som en galning i helgen, duktigt.

Nu ska jag vänta på mamma så hon kan komma hem igen och göra te till mig, får knappt i min nått eftersom min hals värker -.-' Men te går ner, tur det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0