Stylist&Design 09<3

Underbar dag.. Först stack jag och Nattan till vita hästen men så var det låst så vi gick in i skolbyggnaden och där träffade vi Kicki och Frial och sen stack vi alla och fixade och provade tröjor som vi tyvärr var tvugna att ha på oss. FULA! :)
Sen kom Maggie också och då gick jag och Nattan upp till vita hästen igen och fixade fram sminket och allt och sen sminkade Nattan mig, sen åt vi våfflor och sen sminkade jag henne, så gick hon och Albin och åt korv, jag hängde med men åt inte, jag var med skydd och säkerhet lite istället. Sen fixade hon mitt hår och tiden bara rann iväg. Så städade vi och sen kom mamma och hämtade mig.

Har vart en jättebra dag verkligen :)

Lite bilder från dagen;





Kommentarer
Postat av: patthie såklart

Fula bilder på mig (a) riktigt roligt idag faktiskt, hoppas att du blev nöjd :$

2009-11-14 @ 16:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0