seg dag

Hej.. Klockan är redan två och vi ligger i sängen fortfarande. ;o Jag vaknade en timma före de andra så stack vi och åt frukost och sen la vi oss i sängen igen och kollade på lilla jönsson ligan på kollo. Sjukt cool film, haha..
Jag orkade inte titta för det kändes slappt och jag orkar inte slösa bort hela min lördag.. klokt tänkt (a) så jag gick och tog mig en dusch, behövdes för sov med smink inatt, usch inte bra inte bra! Slarvigt säger jag bara. Men nu är det borta och nu ska jag snart ta och blåsa mitt hår så det torkar någongång. 

Jag vet inte vad vi ska hitta på för något nu men nåt måste vi ju göra innan vi ruttnar! :) Jag vet inte heller hur det blir ikväll men antingen myskväll med min mamma eller mysig filmkväll med världens bästa tjejer eller vad säger ni tjejer? Smsa eller ring mig om ni är sugna på att göra nåt.
Hörs later, kisses and hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0