paus i pluggandet

Jag orkar inte och jag fattar inte ett skit. Usch vad det är svårt. Prov på fredag i historia om något jag inte ens vet vad men ointressant och svårt är det i alla fall och så långt har jag fattat.

Skolan idag var inte bra, ibland trivs jag jättebra tillsammans med min klass men vissa dagar inte. Idag var en sån dag. På idrotten hade vi innerbandy, det var faktiskt kul och jag och Rebecka ägde alla stenhårt! (a) okejdå, vi gjorde nog inte det hehe.. Sen var dte lunch och då kom Alexandra till oss och det var trevligt, hon var med på mattelektionen och jag jobbade på idag faktiskt men det är ganska svårt men förstod en del. Jag har fortfarande inte jobbat ifatt veckan jag var sjuk så nu ska jag sätta fart men man hinner ju fan aldrig.
Efter matten var det engelska och då skulle vi ha glosförhör men vi hade någon tävling, vi vann inte (a).. Sen satt jag Nattan Becki och Abbis i ett eget rum och gjorde uppgifterna vi skulle göra. Man skulle jobba två och två och Albin var trög :'). Han skulle öppa fönstret så flög han ut, hahaha det var kul och efter lektionen hände en kul sak. Hahaa. Sen naturkunskap, dagens höjdpunk, eller? hehe.. nejtack!
Det gick la bra, jag och Nattan jobbar med miljöförbättring och det suger! :))

Efter skolan tog jag bussen till stationen och där träffade jag Jennifer så stod vi och snackade och sen kom även Ida men deras buss kom så de stack. Så åkte jag hem och sen jag kom hem har jag pluggat, alltså i två timmar. Duschade även för en stund sen och nu ska jag fortsätta plugga, orkar inte.. verkligen inte!

skitsnack skitsnack skitsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0