öppethus.

Drottning blanka falkenberg
klockan 10.00 - 14.00
KOM
stylist ♥


Igår blev inte riktigt som tänkt. Men aa, stack till gymnasieskolan vid nio och sen chillade vi runt där. Maggie kom också. Jag träffade även Matilda, :)
Och Elina, jag har saknat henne grymt mycket.

Vi gjorde inte så mycket och vid halv ett stack "vi" dit och chillade lite, snackade, lekte coola.. hehe nej skoja men aa det vr mysigt iaf. Sen tillbaka till skolan och då drog jag, Alexandra, Julia, Maggie och Jennifer ner till stan. Men först stack jag och Julia och snackade med min mamma och sen träffade vi Elin i stan så hängde vi med henne till Lindex och sen träffade vi de andra. Och mötte även Daniella och Rebus, :)
Sen stack vi och åt och sen till tatueringsstudion min bror har för jag skulle fixa lite saker med honom. Efter lite väntande där så hängde jag med mina bröder och handlade en sak och sen körde han mig till Alexandra och Julia i fajans, de andra tjejerna cyklade men jag hade ingen cykel. När vi kom hem gjorde vi inget speciellt förutom att vi sjöng karaoke som alla andra helger, haha!!

Så kom Elina med efter en stund och vi var hemma hela kvällen och bara tog det lugnt eftersom allt var helt dött i stan, för det var skola dagen där på?
Stack hem sen.

Nu ska jag snart åka till skolan för det är dags för öppethus!!! WOHO. Taggad, ja(a). Ska träffa bästaNathalie innan med. Ser fram emot denna dagen. Skriver mer sen. PUSS, Isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0