nu fryser det sakta till is.

Sov knappt nåt i natt så var inte på världens bästa humör idag.
Började med styling idag, det var kul. Vi hade nagelvård, grunderna, rengöring, massage till handleder och underarmar. Jennie gjorde på mig så imorgon blir det min tur på henne. Får se hur det går, haha.
Naglarna blev röda och fina, jeje..


Vi jobbade över så vi fick knappt någon lunchrast. Denny kom till min skola så gick vi och snackade ett tag om en grej som hänt.. Gick la bättre än vad det var igår i alla fall men jag kanske överreagerade, inte vet jag. Kändes bara som ett hårt slag i magen.

Efter han stack skulle jag gå till matsalen och äta lite för min klass gick tio minuter tidigare, men när jag kom så var maten självklart slut, andra gången det hände nu för min del.. Så jag fick ta en skå flingor, var inte gott idag jag har tröttnat.

Datorkunskapen var som vanligt, gjorde klart min bildpresentation och den blev jag mycket nöjd med :$. Albin var dum och ville inte hjälpa mig med nästa uppgift så jag blev arg och gick och snackade med Maggie och sen stack jag in men blev arg igen så jag och Nattan satt och snackade med Sebbe. Vi satt där i soffan ett tag och snackade. Sen stack jag in igen till lilla Kurt! :)

Sen tog jag bussen till stan och sedan hem. När jag kom hem satte jag mig med alla jävlt jävla plugg direkt och nu är jag klar, eller med det jag fattar iaf. Gjorde klart mattetestet och lite matte ur boken, sen Naturkunskapen som skulle vara inne igår, förlåt Marie (a).. Sen läste jag igenom engelskakapitlet och skulle göra GTM men jag orkade inte så jag ringde Alexandra. Har snackat med henne i en timma nu, det är kul och det var längesen vi snackade redigt.

Nu ska jag alldeles strax läsa min engelskabok och komma igång med the book project, SUCK!

HEJSVEJJJSSS! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0