musik

Paradise hotel, ahahha jaadu. Kollade på det innan iaf och ja vad ska man säga? inte bra i alla fall. Men fanns inte mycket kul att kolla på.

I alla fall. Nu ligger jag i min säng och chattar med Brillan (Alexandra) och Stickan (Julia) på msn. Vi är konstiga eller nåt i den stilen. Jag lägger även in massa ny bra musik i min mobil, kul med nytt för man tröttnar så lätt på gamla låtar.

När det kommit en ny bra låt så lyssnar man ju på den om och om igen och så gör jag alltid med musiken och det är dumt för då glömmer man de gamla låtarna och tröttnar på de nya men sen när man går tillbaka till de efter ett tag och lyssnar på lite allt möjligt så är allt bra (a)..
Men nu är det laddat med massa nytt som INTE ska tjatas ut och den gamla ska INTE glömmas bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0