Lite bilder *

Måste underhålla mig när man är sjuk och det är inte så ofta man kollar igenom massa bilder från datorn..


(minns detta som igår, Alexandra<3)

(saknar er, saknar oss...)

(JuliaNilsson<3)

(andra sommarn i Danmark med dig)

(första bilden som togs på oss när jag nyss hade klippt lugg :$)

(förfesten tjejer, minns ni?)

(hihi,busigt Julle <3)

(älskar er och saknar er och allt)

(tjejfest. Snart igen kanske?)

(jag och mina tjejer skolavslutningen i 9an)

(en av alla picknickar från sommarn 09)

(shit vad vi hade gråtit här, detta var en svår dag. Emilia <3)

(avslutningsmiddagen)

(minvänsåvacker)

(<3)

(<3)

(söta)

(MaggieMaggieMaggieMaggie)

Orkar inte ladda upp fler bilder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0