kvar i nåt jag lämnat

du håller mig kvar i nåt jag lämnat.. för längesen.


 
Min dag har vart kanon och jag mår superbra och är glad..
Skolan var toppen. Började med styling och det var kul. Frida gjorde bröllopsfrisyr på mig och det blev bra tycker jag. I morgon ska jag nog göra på henne. Sen stack jag, Nattan och Abbis till netto och köpte popcorn och saft. Så gick vi till skolan och då var det dags för datorkunskap, vi fick inte plats så vi satte oss i bildsalen vid de datorerna. Alexandra och Julia kom och va med oss.

Efter skolan stack jag, Nattan, Alle och Julle hem till mig, på bussen satt vi och snackade med Samuel, Fredrik, Daniella och Rebecka :).. När vi kom hem till mig så .. åt vi? (a) Typ det ända vi gjort hela dagen. Sen sminkade jag Alexandra och Nattan med leopard.. Blev la hyfsat nöjd men la inte ner tid på det så var bara slarvigt, men aa.

De stack för ett tag sen och då hoppade jag in i duschen och gjorde träning så nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Jag ska nog ta och plugga lite för jag kom på att vi har historiaprov nästa vecka och jag kan INGENTING och då menar jag verkligen ingenting om det. Plus att vi har nog oförberett mattefittprov imorgon och det kommer jag faila på totalt. IG i matte eller?! 
I nian tyckte jag matte var hur kul som helst och enkelt men nu är det en plåga och detta är bara matte A. Tänk då matte B som vi ska ha sen, tjohoo!

Nu ska jag ta tag i pluggandet och sen kanske jag skriver igen medans jag väntar på att mamma ska komma hem så jag slipper vara ensam hemma och ha sugtråkigt. Jaaaadu, jag är trött på pluggandet men snart är det jullov men... MASSA PROV innan det, sug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0