idol

Nu sitter jag och Alexandra och kollar på idol. Det är någ första gången jag ser det denna omgången om jag ska vara ärlig, haha.. Vi har inte gjort nåt idag, vädret är ju inte det roligaste precis. 
Kvällen igår blev lyckad, jag, Alexandra, Julia och Emilia var hemma hos Emilia och hade myskväll. Riktigt underbart var det, och roligt.. Haha vi har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge. Älskar er såå tjejer. 
Vi hyrde ju filmer men tyvärr hittade vi inte kontrollen till dvdn så det blev ingen film. Men vi spelade massa roliga spel, sminkade varandra och snackade och ÅT massa. hahha! Jag tror vi är mätta i några år nu faktiskt, hha.
Bilder kommer såfort jag har tid att lägga in dem :)
kisses and hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0