hej!

... Nu sitter jag och spelar farmville och snackar med Ghafari och Alexandra på msn. Ghafari berättar om sin jobbigt cykeltur igår med många kisspauser och Alexandra snackar om ... nej jag vet inte faktiskt, haha! :) Så kan det gå. Måste meddela att jag är level 19 på farmville nu, jag är c00l for sure yeah!

Jag borde egentligen plugga nu men jag orkar verkligen verkligen verkligen inte det, usch.. Men måste man så måste man så jag får la sätta mig och ta tag i det strax då. Men inte nu (a) ..

Kvällen igår blev inte alls som tänkt men den blev lyckad! Mötte först tjejerna vid shubbeskolan klockan sju så gick vi tillsammans till Linda som då hade förfest. Ja, det var la okej där. Jag och Julia och Casandra var ute på våra små promenader en del med, så träffade jag och Julia Linn och Sandra, söta :$.
Sen stack vi alla till Jacke vid tio tiden men det tog ett tag att ta sig dit. Denny och Tojwa blev irriterade på oss och stack i förväg så jag, Alexandra, Emma, Julia och Emilia stack till festen själva..
Festen var jättekul tycker jag.

Sen stack vi hem och sov.

Idag vaknade jag halv nio och då väckte jag Alexandra, så fixade jag mig lite och sen spelade vi farmville och sen stack jag hem till min älskling. Gjorde inte så mycket, men mysigt var det som alltid :).
Sen kom Alexandra och va med oss en stund men sen skulle hon till sin farmor och farfar och äta oh då gick jag och Denn en liten promenad och snackade och sen satt vi och frös ihjäl ute :) och efter ett tag kom Julia och Alexandra. Sen kom mamma och hämtade mig.

och nu sitter jag här, ska plugga och kolla one tree hill. :) PUSS, Isabell


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du aldrig med denny själv?

2009-11-01 @ 18:14:19
Postat av: linn

sjukt kul att träffa dig igen sötis (a) <3

2009-11-01 @ 21:42:59
URL: http://linnnorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0