godmorgon!

Nu har jag vaknat och sminkat mig lite. Mörkt och kallt ute idag och jag hatar att gå till bussen och att behöva stå där och vänta ensam i mörkret, inte kul..
Idag har jag en lång dag, först historia med HÅKAN, ser man alltid fram emot, hehe jaja.. sen svenska och sedan matte. Sen har vi då bild i tre timmar, fyfan, kill me typ!
Och plus att efter det är det även provdag idag så om man missat något prov pga att man var sjuk eller bortrest eller nåt sånt så ska man stanna kvar mellan fyra och sex och göra det man då missat och eftersom jag var sjuk då det  var engelskaprov så ska jag göra det idag, så får se om jag verkligen överlever denna hemska dagen. Nu ska jag dricka varm oboy, tummen upp för det! :)

hejdåå, /Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0