godmorgon

Att stiga upp halv sex på morgonen är inte det minsta kul och speciellt inte nu när det är så mörkt och kallt ute. Nu sitter jag och äter apelsin och dricker varm oboy. Ska gå till bussen om 45 minuter så jag har gott om tid på mig att ta på mig andra kläder och packa ner och lite sånna grejer.
Idag startar skoldagen med historia och det innebär HÅKAN! yes, haha. Han är söt den. Sen svenska och där ska vi läsa i våra böcker som vi skulle fixat i torsdags plus att vi ska jobba halva lektionen med grammatik. Sen lunch och efter det matte, men vet där emot inte om vi har någon matte eftersom Henrik inte är där idag så det får vi se. Dagen slutar med 3 timmars bildlektion, vilket inte är riktigt min grej men aa, det duger.

Efter skolan ska jag till A. Hoppas på en bra dag.

pusspuss, Isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0